There was an error in this gadget

Wednesday, May 18, 2011

dats y i love my own place, Limbang!

ni namanya periuk kera..hee


pemandangan senja d limbang..


terjumpa si dia ni..hee..


cian..mangsa kemalangan..:(


jom menyeberang..hee

cerita d bulan May

Aslkm! n salam sejahtera (mcm bunyi pemberita merik salam!) haha..XD
dh lama rasanya x update crita2..mostly byk pic jak ku update..nway, selamat bercuti kpd student2 uitm..isilah masa cuti ni dgn aktivit2 berfaedah yee..hee..:p..aku ingat aku pun nk bercuti jgk..panjang tu cuti..3 bulan woo..hoho..tp, sygnya aku praktikal sepanjang cuti tu jgk..*sedih sekejap.. hee..xpe laa..bia la sem ni praktikal..sem dpn, haa..amik kau..cuti 3 bulan tu..berjimba2 aku..hahaha..plan cuti sem dpn nak amik lesen..pas tu nak pegi holiday ke sabah..serius aku rindu sabah! kundasang..dem! harap dpt mendaki gunung kinabaluu!! xpun kalau xleh, pegi gua niah miri pun jadi lah!lama dh aku mengidam saat2 mcm nii..hee..hope tercapai..kite pegi ramai2 ye!hee..
xlama lagi nak praktikal..bulan 6 stat..kalau xdpt dkt miri, aku mintak kat Pangkor je lahh..jauh pun jauh lah..mak ngn ayah pun bagi lampu hijau..hee..diorg ckp, bgs lah kalau dpt pangkor..dpt mak ngn bapak pegi situ nnti..hahaha..
Oklah, smpai sini saja dulu..nak cerita panjang2 memang mcm karangan skolah panjangnya nnti..hehehe..mintak diri dulu..:)..komen2 lah picture2 yg sya post tu..:)..aslkm...:)

jungle trekking sekejap :p